10 مورد از محتوای مخاطب شما واقعاً می خواهد ببیند [داده های جدید]
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
10 مورد از محتوای مخاطب شما واقعاً می خواهد ببیند [داده های جدید]
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 20:2 | بازدید : 34 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

بازاریابی محتوایی به طور مداوم در حال تکامل است, که چیزی است که ما در تیم وبلاگ نویسی در مورد شغل خود داریم. چیز جالبی است. و در حالی که در آزمایش با محتوای خلاقانه آسان است, مهم است که توجه زیادی به اینکه خوانندگان ما چگونه در حال تغییر هستند, بپردازیم.

با توجه به این تحقیقات, ما وارد مرحله جدیدی از توسعه تکنولوژیکی شده‌ایم که در آن ابتکارات جدید و اولویت‌های مصرف‌کننده به شیوه‌ای جدید از چگونگی انجام کسب‌وکار بازاریاب‌ها خواهند بود.

این تیم تحقیقاتی در سال ۲۰۰۷ بر روی کاربران اینترنت در سراسر جهان برای یادگیری درباره ترجیحات و رفتارهای آن‌ها در زمان رسیدن به عادات مصرفی آن‌ها بررسی شد. امروزه, مردم به استقبال از انواع مشابه محتوا ادامه می‌دهند - - اما بسیار بیشتر.

برای کمک به بازاریابان می‌توانند استراتژی‌های محتوای خود را آماده کنند تا نیازهای خوانندگان خود را برآورده کنند, ما عمیق‌تر وارد این تحقیق می‌شویم, همچنین دو روند فعلی که تغییر نکرده اند.

خوانندگان می‌خواهند بیشتر در آینده ببینند?

تحقیقات نشان می‌دهد که رفتارهای کاربران اینترنتی در حال تغییر برای انعکاس علاقه رو به رشد در محتوای بصری هستند. آن‌ها همچنین در حال تغییر محتوای خواندن, انتخاب سیستم‌عامل وب سایت‌های ارتباط جمعی بر روی وبلاگ سنتی و خروجی‌های طولانی‌مدت هستند:

انواع _

مهم است که توجه داشته باشید که این نتایج نظرسنجی به این معنا نیست که سازندگان محتوا باید از واسطه‌ها مانند بلاگ نویسی و یا podcasting صرف‌نظر کنند، زیرا این خروجی‌های محتوا همچنان در طول زمان ارزش ارائه می‌کنند. در عوض، آنچه که نمودار بالا نشان می‌دهد این است که بازاریابان باید یک استراتژی diverse برای برآورده کردن تقاضای رو به رشد برای انواع محتوای جایگزین مانند محتوای وب و رسانه‌های اجتماعی توسعه دهند.

خوانندگان چه محتوا را مصرف می‌کنند؟

برای سازندگان محتوا، مهم است بدانید که خوانندگان محتوا چه می‌خواهند و چگونه می‌خواهند آن را بخوانند. HubSpot دریافت که انواع مختلف محتوا بیشتر به احتمال زیاد توجه خوانندگان را نسبت به دیگران حفظ می‌کنند. به طور کلی، بیشتر محتوای نوشتاری طولانی‌تر است و محتوای بیشتری با عناصر بصری بیشتری، مانند ویدئو و تصاویر، به احتمال زیاد مصرف خواهد شد:

اکنون که ما نوع خوانندگان محتوا و نحوه مصرف آن‌ها را بررسی کرده‌ایم, بیایید نگاهی به برخی مثال‌های موثر در ادامه بیندازیم.

چند قطعه از محتوا که مخاطبین شما واقعاً می‌خواهند ببینند

روی طبقات زیر برای بررسی نمونه‌هایی از انواع محتوا کلیک کنید.

ویدیو

وب سایت‌های ارتباط جمعی

مقالات خبری

محتوای تحقیق

کلاس‌های آنلاین / بازی‌های آموزشی

ویدیو

ویدئو, بخش بزرگی از بازاریابی محتوایی را ادامه خواهد داد: با توجه به شرکت سیسکو. خیلی. و همین احساس در آخرین گزارش از این تحقیق منعکس شده‌است, که در آن ۶۴ / ۵۷ % از پاسخ دهندگان بررسی کرده‌اند که در هر هفته تلویزیون و یوتیوب را تماشا می‌کنند.

برای نشان دادن این نکته, اجازه دهید به این نکته توجه کنیم که کاربران در هر روز ۲۶ / ۱ میلیارد ویدیو را در فیس بوک و ۲۶ / ۱ میلیارد ویدئو تماشا می‌کنند. امروزه, سکوهای رسانه اجتماعی بیشتر در مورد اشتراک محتوا و کشف شدن هستند, بنابراین یک استراتژی رسانه‌ای یکپارچه و رسانه‌های اجتماعی برای برنده‌ای به دنبال رقابت, ضروری خواهد بود. (بیشتر در مورد ایجاد ویدئو برای رسانه‌های اجتماعی در کتاب الکترونیکی رایگان ما یاد بگیرید.)

فیلم‌های خوش‌مزه یک نمونه عالی از نوع محتوای تصویری است که مردم می‌خواهند مصرف کنند. براساس صفحه فیسبوک آن‌ها می‌توان آن‌ها را به عنوان " ویدئوهای با اندازه اسنک و دستور پخت " توصیف کرد که می‌خواهید امتحان کنید. به همین سادگی.

هر ویدئو یک دستورالعمل را در یک فرمت جذاب و سریع پوشش می‌دهد - - ساخت آن‌ها برای اسکنرهای فیس بوک.

چرا این کار به خوبی انجام می‌شود:

آن‌ها " کوتاه و شیرین " هستند. گزارش‌ها کوچک حاکی از آن است که بینندگان یوتیوب حدود بیست و پنج ثانیه طول می‌کشند.

آن‌ها نیازی به صدا برای درک آنچه که ادامه دارد ندارند. براساس گزارش وب سایت یو. ای.

آن‌ها آموزش مهارت‌ها را آموزش می‌دهند. گوگل گزارش می‌دهد که جستجو برای " چگونه محتوای ویدئو " در طول یک سال افزایش‌یافته است.

محتوای ویدئو آرت بین اخبار, اخبار, سرگرمی, و نحوه پخش ویدئو متفاوت است.

چرا این کار به خوبی انجام می‌شود:

این ویدئو در حدود دو دقیقه طول می‌کشد. این طول برای اطمینان از اینکه بینندگان همه راه را تا انتها تماشا می‌کنند, بهینه است.

آن‌ها توضیحات و انیمیشن‌ها را نمایش می‌دهند تا بینندگان بتوانند متن ویدئو را بدون نیاز به روشن کردن جلد درک کنند.

آن‌ها اخبار شکسته شدن را پوشش می‌دهند, که ۹۰ % از کاربران تویی‌تر بررسی کرده‌اند که می‌خواهند بیشتر ببینند.

نما

وب سایت‌های ارتباط جمعی

مخاطبان رسانه‌های اجتماعی جهانی بسیار گسترده است: فیس بوک ۹۰ / ۱ میلیارد کاربر فعال در هر روز دارد, اینستاگرام یک میلیون نفر دارد, تویی‌تر چند میلیون نفر دارد. کاربران محتوای بیشتری نسبت به شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مصرف می‌کنند و سازندگان محتوا باید استراتژی انتشار خود را تغییر دهند تا مخاطبان خود را ببینند.

آماده برای بلند کردن: تمام سیستم‌ها یک هواپیمای بدون سرنشین برای هواپیمای بدون سرنشین در خانه اپرای سیدنی بودند. # ۱.

۲۳ سپتامبر اینتل (@ اینتل) ۹ / ۰

در اینجا نمونه‌ای دیگر از قدرت بازاریابی ویدیو در زمینه پست‌های رسانه‌ای اجتماعی - دومین نمونه از رایج‌ترین محتوا به دنبال آن هستند. اینتل محصولاتی را در تکنولوژی اطلاعات و فضای رایانش ابر خلق می‌کند, اما توییت های آن‌ها بر چگونگی تعامل تکنولوژی با بقیه جهان ارتباط دارد.

برای مثال, این توئیت یک ویدئو از هواپیماهای بدون سرنشین, یک شرکت اینتل در سیدنی, استرالیا را به اشتراک می‌گذارد. (بیشتر در مورد چگونگی استفاده از تویی‌تر برای کسب‌وکار در اینجا یاد بگیرید.)

چرا این کار به خوبی انجام می‌شود:

تویی‌تر از ویدئو استفاده می‌کند, که تعامل را هدایت می‌کند: ۹۰ / ۹۹ % از کاربران توئیتر محتوای ویدئو را تماشا می‌کنند, و ویدیوهای توئیتر نسبت به فیلم‌های روی بازیکنان ثالث, پیام‌های صوتی, لایک و پاسخ‌های بیشتری را می‌رانند.

این توییت از اطلاعات مربوط به مقدار کم استفاده می‌کند. مک گری پی برد که افراد زیادی نمی‌توانند مشارکت بیشتری در تویی‌تر داشته باشند, اما این هشتگ مربوط به گهگاه, مانند هشتگ # ۱ یا یک هشتگ تبلیغاتی برچسب خورده, می‌تواند به کاربران جدید کمک کند محتوا را پیدا کنند.

تبصره:

Fedex fedex

این کمپانی عکس‌های خیره‌کننده از کامیون‌ها، هواپیماها و پاکت‌های در اطراف دنیا را به خود اختصاص می‌دهد، و چیزی که بیشتر است، اکثر پست‌های آن‌ها عکس‌هایی است که از سوی دیگر کاربران اینستاگرام گرفته شده‌است. به جای ارسال عکس‌های خسته‌کننده از یک سایت مرتب‌سازی پستی، شرکت فدکس این عکس باشکوه یک هواپیمای مارک دار را با یک ماه کامل در پس‌زمینه نشان داد.

چرا این کار خوب جواب می‌دهد:

اینستاگرام آن‌ها دارای محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هستند, که نام‌های تجاری را نشان می‌دهد و تعامل با برند بیشتر را ترویج می‌کند.

پست‌های آن‌ها hashtags هستند، که به کاربران کمک می‌کند حساب‌های کاربری اینستاگرام جدید را دنبال کنند. طبق تحقیقات from، اینستاگرام با چهار تا پنج hashtags شاهد افزایش تعامل هستند.

لایک: ۱،۳۳۷

مقالات اخبار

چهار نفر در ده آمریکایی اخبار خود را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند و ۵۵ درصد از پاسخ دهندگان تحقیق HubSpot محتوای جدید را با جستجو به وب سایت‌های انتشارات پیدا می‌کنند. به گفته این روزنامه، روزنامه‌های آنلاین و مجلات باید به طور منظم، اگر نه هر روز، انتشار دهند تا به درخواست خواننده ادامه دهند.

۵) ESPN

براساس تحقیقات ما, خوانندگان بیشتری خواستار مقاله‌های خبری هستند, اما این بدان معنا نیست که آن‌ها می‌خواهند آن‌ها را به طور کامل بخوانند. همانطور که ۵۶ % از آن‌هایی که مورد بررسی قرار گرفتند, نشان دادند که احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها مقاله‌ها را بخوانند.

چرا این کار به خوبی انجام می‌شود:

این مقاله دیگر تصویری همراه برای کسانی که فرصت خواندن متن کامل را ندارند, دارا می‌باشد.

این شامل گلوله‌ها و تصاویر برای حفظ توجه خواننده و قطع بخش‌های بزرگ‌تر متن است.

سهام facebook

ادامه جدول

این یک مقاله خبری کوتاه‌تر از Mashable، یعنی خروجی weblog - turned است که هر چیزی و همه چیز مربوط به تکنولوژی در زندگی ما را پوشش می‌دهد. این مقاله، کار بسیار زیادی را برای متعادل کردن نیازهای هر دو خواننده و خوانندگان نزدیک به خوانندگان با مرور جامع خود بدون خوانندگان سخت، انجام می‌دهد.

چرا این کار خوب جواب می‌دهد:

این مقاله شامل توئیت ها و محتوای خارجی از برنامه اصلی الون ماسک برای ساختن مقاله بسیار متنوع و از نظر بصری جالب است.

این مقاله از ابزارهای تصویری (visuals) استفاده می‌کند, که به طور greater نسبت به متن با توجه به تاثیر برتری تصویر, به چشم می‌خورد.

این یک تی‌تر روشن دارد که داستان مقاله را بازگو می‌کند اگر خوانندگان آن را به انتها نمی‌رسند، که Copyblogger تنها ۲۰ درصد از آن را به ما می‌گوید.

سهام رسانه‌های اجتماعی: ۲.۲ ok

محتوای تحقیق

براساس تحقیقات ما، خوانندگان به دنبال تحقیق اصلی هستند که می‌تواند به طور کامل مصرف شود، اما به راحتی قابل‌درک است. نشریات تحقیق باید به گرایش‌ها دیگری در بازاریابی محتوی، از جمله افزایش علاقه در عناصر بصری، برای هدایت استراتژی تحقیق خود نگاه کنند.

۷) محرمانه

این مقاله تحقیقی است کوتاه و شیرین از سوی مردم ساکن در شهر. اگر " محتوای تحقیقی را در سازمان خود تولید کنید, استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌توانید تست کنید تا خوانندگان بیشتری به کارتان نگاه کنند.

چرا این کار به خوبی انجام می‌شود:

از تصویرسازی داده‌های موثر استفاده می‌کند. با توجه به قوانین مغز, تصاویر مربوط به همراه با خواندن و یا شنیدن اطلاعات به ما کمک می‌کند تا چند روز بعد را به یاد بیاوریم.

این رنگ از رنگ استفاده می‌کند, که یک عامل مهم در ایجاد عناصر بصری است: رنگ, خواندن, خواندن و توجه را تا حدود % ۹۷ % بهبود می‌بخشد.

متن به سرعت با استفاده از تصاویر با قابلیت هضم به سرعت تجزیه می‌شود. این امر مهم است, زیرا تحقیق نشان می‌دهد که خوانندگان ممکن است تنها یک % از متن مقاله را بخوانند, در حالی که بقیه را اسکن می‌کند.

محتوا قابل اقدام است. خوانندگان می‌خواهند بدانند که چگونه نتایج یافته‌ها را به استراتژی‌های خود اعمال کنند.

الیس نیلسن

این یک تجزیه گرافیکی دیگر از تحقیقات توسط نیلسن است، که رفتارهای مصرف‌کننده و رسانه در سراسر جهان را مورد تحقیق قرار می‌دهد. آن‌ها تحقیقات مفصلی در مورد عادات غذایی جهانی و اینکه چگونه با توجه به تغییرات جمعیتی و اقتصادی در سراسر دنیا تکامل‌یافته اند، انجام دادند، اما نتایج منتشر شده طولانی نیستند. بررسی این تحقیق آسان است و به سرعت نتایج را بدون مطالعه بر روی یک مقاله بزرگ جمع‌آوری کنید.

چرا این کار خوب جواب می‌دهد:

این عنوان باعث ایجاد حس کنجکاوی در خواننده می‌شود و از پدیده‌ای شناخته‌شده به عنوان شکاف کنجکاوی استفاده می‌کند که باعث می‌شود خوانندگان بیشتر بر روی آن کلیک کرده و اطلاعات جدیدی را یاد بگیرند.

این مقاله از تصاویر حامل اطلاعات مانند نمودارها، infographics و جداول استفاده می‌کند، که خوانندگان به طور معمول توجه بیشتری نسبت به بقیه متن در صفحه دارند.

بازی‌های آنلاین / بازی‌های آموزشی

۹. CodeAcademy

کلاس‌های کدگذاری شده آنلاین CodeAcademy، قابل‌حمل، قابل‌حمل و مهم‌تر از همه، آزاد هستند. هر کسی می‌تواند برای این درس‌های تعاملی ثبت‌نام کند و وب سایت، بازی، یا برنامه آن‌ها را ببیند که هر ماژول را تکمیل می‌کنند تا بتوانند محصول نهایی آن‌ها را ببینند.

چرا این قدر خوب کار می‌کنند:

این کلاس‌ها با یک تقاضا مواجه می‌شوند: CodeAcademy به جاوا، square و پایتون یاد می‌دهد، که از جمله محبوب‌ترین مهارت‌های کدگذاری شده در شرایط تقاضای آن‌ها در محل کار است.

این کلاس‌ها اهداف مسیر مشخصی دارند و استفاده از آن‌ها آسان است، که براساس نظرسنجی Eduventures، در هنگام پی‌گیری کلاس‌های آنلاین اولویت‌های برتر دانش آموزان بودند. سکوی استخوان لخت CodeAcademy شکافته می‌شود به طوری که دانش آموزان همیشه می‌توانند یک نمای کلی از سمت چپ آنچه را که مطالعه می‌کنند و اینکه چگونه به آن‌ها در دراز مدت کمک خواهد کرد، ببینند.

کاربران: ۲۴ میلیون

۱۰. 10) آکادمی HubSpot

گواهی‌نامه‌های اسکار بهترین دوره‌های آموزشی آنلاین حول محور توسعه مهارت‌های بازاریابی و فروش هستند. به عنوان مثال, دوره گواهی بازاریابی وارد شونده, افرادی را فراهم می‌کند که فرصتی را برای سرمایه‌گذاری در حرفه خود فراهم می‌کنند.

چرا آن‌ها خوب کار می‌کنند:

کلاس‌ها خودگردان هستند. این رویکرد نشان‌دهنده روند رو به رشد در فضای یادگیری الکترونیکی است, زیرا به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا حول برنامه‌های خود کار کنند.

کلاس‌ها به یک تقاضا می‌رسند. این گواهی‌ها حوزه‌های بحرانی مانند بازاریابی داخلی, فروش و بازاریابی ایمیلی را پوشش می‌دهند که برخی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز در صنایع بازاریابی و تبلیغاتی هستند.

کاربر:

موضوعات مشترک برای بازاریابان

اطلاعات زیادی بود. بیایید برخی موضوعات مشترک را بررسی کنیم و توضیح دهیم که شما می‌توانید بعد از اتمام این مقاله به استراتژی محتوا متوسل شوید:

محتوای ویدئو را کوتاه و شیرین نگه دارید. در حالت ایده‌آل, لازم نیست که صدا اجرا شود.

محتوای ویدئو باید به یک سوال پاسخ دهد یا درخواستی را برآورده کند که تعداد زیادی از افراد به دنبال آن هستند.

شوخ‌طبعی (زمانی که مناسب است) باعث محتوای خاطره‌انگیز می‌شود.

تصاویر و ویدئوها کلید مشارکت بیشتر در پست‌های رسانه‌ای اجتماعی هستند.

اثبات اجتماعی به افزایش ادعای پشت محتوا کمک می‌کند.

آزمایش با محتوای تولید شده توسط کاربر برای تعامل رسانه‌ای بیشتر.

از تی‌ترهای روشن استفاده کنید تا توجه خوانندگان را جلب کنید.

از تصاویر, گلوله‌ها و فرمت کردن متن برای پاره کردن متن در مقالات طولانی‌تر برای مطالعه بدون چربی استفاده کنید.

محتوا را عملی کنید تا خوانندگان بتوانند بدانند چه باید بکنند.

از نمودارها و جدول‌ها برای نمایش داده‌های عددی در صورت امکان استفاده کنید.

حالا که شما می‌دانید چگونه انواع مختلفی از محتوا را خلق کنید که خوانندگان مشتاق به دنبال آن هستند, بقیه تحقیقات بازاریابی محتوای خود را بررسی کرده و نکات کلیدی و ترفندهای آن را برای نوشتن مطالب مهم یاد بگیرید.

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 26
:: بازدید سال : 179
:: بازدید کلی : 389